Tuesday, September 16, 2008

BeRbUkA bErSaMa DaTo' MuKhRiZ

NIE GAMBAR DARI PJU.... DENGAN DATO'

Aku g majlis berbuka puasa jerk.... nie nak tjk poyolah namernyer kah2..................................................
16hb 09 2008.. aku sampai lambat siot.. lagi 1minit nak buka baru aku sampai..........
pjglah camner leh kenal..... nie semuanya waktu cari rezeki dulu.....



Aik...... baru psrn ... ader Omar rupernyer..... hahahaha..................
aku tak brani nak tgr beb Dato' tue.......
Alhamdulillah n syukur org tak hemsem n degil cam aku nie mmg org prsn...
huhuhu......... aperpun aku dah kenyang giler makan ... mcm2 aku makan.......
thank untuk Dato'... sudi bagi student nie makan......



Nie adalah salah seorang dari Org Dato' gak lah...................................
kalu ko terer ko tekalah..... dia dari Kajang....................................
Org yang byk bg pandangan kpd aku...........





Nie pun group diorang gak nie..........
aku mintak izin amik gambar..... takut terkejut nanti.............................





Nie gambar aku dgn Syafiq(sblah aku) , dia student degree 223 minor B part 3 uitm.......
masa aku nak g aku ajak laaa dia skali...........
... adalah yang aku kenal skit2 jer.............. seorang lagi Rizz..
dia berkecimpung dalam bidang Travel.... Sblm tue Bank............





nie aku tangkap gambar dgn director manager NAZA......................................
org nye sempoi ..... nama Dia MR.ARMAN@MAN(baju kemeja kuning) aku kenal dia mase aku keje kat bkt bintang dulu.... sblah dia..
adalah adik ksyagan dia ... tapi bkn adik kandung dia .... bdk tue baik laaa ngan dia...





Aik....................................................................................................................................
saper nie........? aku pun tak kenal HUHUHUHUHU.......................................
nak tau carilah sendiri.... sbb tak ptg pun sajer aku selit... nampak mcm cantik jerk....
kah3............
itulah serba sedikit aktiviti aku hari selasa ............ masa majlis perasmian Dato' tlh
memberi sedikit cenderahati kpd anak2 yatim selangor......... n ader la memberi sedikit ucapan ... n ulasan..... target2 beliau.... yang pastinya hak2... mrk.... aku cma nak makan jerk....
sblm balik aku sempat sembang skit ngan beliau... n bg tau aku baru g blaja............
alhamdulilah ader laaa skit skgn... aku amik tau skit2 pasal politik tapi nak terlibat tggu lah aku betul2 hbs... itupun kalu tak jadi lanun..... kuh2... aperpun kita adalah satu bangsa... Satu agama... perjuangan kita sama... hak kita sama... tujuan kita sama.... mgkn ada yang student...
ada yang bekerja dlm sektor awam... ada yang swasta... ada yang berpolitik...... setiap mrk mempunyai tujuan yang tersendiri..... jadi aper yang ptg adalah KERJASAMA antara kita sendiri.. bersatu ker kita ?,,.... berpuak kah kita ? ..... aku tak berpolitik tapi aku nak beri smgt agar aku
blaja rajin2 lagi.... cmner diorang berpolitik .....camtulah aku blaja... harapan aku kwn2, penddik dapat memberi teguran dan tunjuk ajar atas kekurangan dan kesilapan aku.... aku insan yang lemah.... sekian.....................................................................................................
TAPI NAK KUAT G GYM..................... kah... KAH..... KaH...... huhuhuhu.........

5 comments:

aboy said...

wah wah wah..
besar kabel lu ni omar...
=)..nanti kalau mai bkt bntang..roger2 la..
gi lepak minum ngan budak2 true fitness sana kan..
ok jer...
papahal roger aarr k..=)

**hal final camp tu sebab tugas bro..kat luar..Aku ok jer..=)

MuScLEgAiN said...

huhuhu....
ok nanti sampai bkt bintang ...

MuScLEgAiN said...

g makan2 jer....
tak kenal pun huhuhu...

Izzwan Salleh said...

klu x knal xkn la org jmput g mkn2 beb..lu MR ASEAN beb,spe x knal..bdn berketak muscle cm lu..hidup omar..smoge tittle MR ASEAN akn btukar kpade MR UNIVERSE..

~wani m~ said...

perrrggghhhh....mantap jek abg gagah kte nie ek...t dpt title dato' jgn lupe ktorg lak ek..;p