Sunday, September 14, 2008

nak cari duit .......

dalam istilah diari aku takder halangan utk kehadapan......
aku akan cube aper jer benda yang bleh buatkan aku dapat duit.......
masa aku kejer dulu pernah gak part time ........ ader laaa kat satu tempat.....
show2.... la bunyi nyer.. lbh kurang laaaa... maser tue aku byk sgt hutang ........
skrang aku dah bergelar student.... ish masih lagi nak cari duit..........
huuuuuu...... ader laa target aku skrang nie....... nak tggu belum tibe mase lagi....
skrang nie wat keje trainer kat kelab shah alam..... memang payah laaa kalu makan gaji...
jadi aku buat personal laaaaa..... bukan aku tak puas tapi aku ader byk komitmen yg perlu aku pk kan...... ader laaaa tadi aku jumper sorang alumni and mintak tolong skit2.....
fuh..... aku raser adalah nasib aku skit...... ader laaa tawaran yang bagi aku agak menarik... untuk aku tak tau laaa kalu org lain....... benda nampak senang tapi bleh tahan laaaa.... aku skrang agak byk perlu aku blaja .... n insyallah aku akan ke ofis dia utk diberi ilmu 2 yang baru utk aku memulakan....... pandangan aku agak jauh malam nie... tapi hakikatnya bukan aku yang tentukan..... aku nie mcm2 sifat ader.... byk sgt laaaaa..... aper yang aku pk aku pun nak berjaya mcm org lain gak... blaja... kerjaya.... senang.... tapi biler aku tgk diri nie poning laaa..... maybe aku patut blaja lagi pasal hidup aku.... belum aku start aku dah target dah aper nak buat... haaaa tue laaaa namanyer semangat kote..... harap tak laaa..... sampai sinie jelaa.... criter aku... kejayaan atas byk makna usaha aku,... doa aku.. tawakal aku... dan istiqamah aku... pendekan karangan saper yang bacer nie sama2 laaa buat doa slamat untuk aku..... kuh2.... jgn mare kwn2.... all the best... see yaaa.....

7 comments:

Apize said...

bagus ler camtu...gunakan kelebihan ko yg tahu selok belok jadi trainer untuk cari duit..kalau ko nak, g tanya kat En.Pitt@Raja Firhad..dia adalah contoh super trainer yang berjaya...tanya dia,blaja dengan dia..dia adalah seorang trainer yang terkenal di area K.L ni...

~izHa ChiCkY NunU~ said...

mak ai.............
panjangnye karangn....
letih membace nie................
huhuhu...........
thx ur advised

Izzwan Salleh said...

dngr 2 MR ASEAN,kne tnye org yg brpglmn..bru kte ley brjye..gua support lu abang TEGAP..

tehah said...

siot ko ltk nme ak cm2

akmal said...

bagus2 macam tu mar...aku harap ko berjaya atas usaha yang ko nak lakukan tu.....

MA_blog said...

jgn lpe sambil2 keje 2...
msti ade sebab x?
huhu
bakat baru lar pasni ek....

aboy said...

macam2 la waang omar..hehehe...papo pun..betul la apo yang ang cakap tu...
Macam2 nak ko...tu yang rodah jo cari duik tu..=)